Naujienos

2017 11 15

Atskleidė, kokios prekės generuoja daugiausiai paramos

Daugelis lietuvių apsipirkdami žvalgosi specialių akcijų ir išskirtinės kainos pasiūlymų, tačiau daliai jau tapo įprasta tai daryti ne dėl siekio sutaupyti, bet noro prisidėti prie paramos vargingiau gyvenantiems. Du mėnesius prekybos tinkle „Iki“ vykstanti paramos „Maisto bankui“ akcija „Gera kaina – geras darbas“, organizatorių teigimu, sulaukia didelio pirkėjų palaikymo, o daugiausiai lietuviai suaukoja pirkdami populiarius pieno produktus, duonos gaminius ir gaiviuosius gėrimus.

 

Prekybos tinklo „Iki“ viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė sako, kad prisidedantys prie akcijos vidutiniškai vieno apsipirkimo metu paaukoja 1,26 euro. Tai reiškia, kad dažnai nuperkama daugiau nei viena akcijoje dalyvaujanti prekė. Gyventojai kiekvieną akcijos dieną pirkdami populiarias prekes suaukoja vidutiniškai po 4 tūkst. eurų.


„Pirkėjai norėdami prisidėti prie paramos vargingiau gyvenantiems ne tik dažnai į pirkinių krepšelius įsideda net keletą „Gera kaina – geras darbas“ ženklu pažymėtų prekių, bet ir aktyviai tai daro visą akcijos laikotarpį. Lyginant su pirmosiomis akcijos savaitėmis, pirkėjų pasiryžimas padaryti gerą darbą nė kiek nesumenko. Tai dar kartą įrodo, kad lietuviai noriai aukoja, kai gali tai padaryti paprastai ir patogiai“, – sako B. Čaikauskaitė.


Anot B. Čaikauskaitės, susidomėjimą paramos akcija lemia ir tai, kad jai pasirinkti gyventojų pamėgti įvairių kategorijų produktai, todėl norint paaukoti žmonėms tereikia pirkti įprastas kasdienes prekes. Be to, anot prekybos tinklo atstovės, parduotuvių darbuotojai pastebi, kad dalis nuolatinių pirkėjų „Maisto bankui“ tokiu būdu aukoja reguliariai ir į pirkinių krepšelį kaskart apsipirkdami įsideda bent vieną akcijoje dalyvaujančią prekę.


Vertinant konkrečias akcijoje „Gera kaina – geras darbas“ iki šiol dalyvavusias prekes daugiausiai paramos gyventojai, anot B. Čaikauskaitės, skyrė pirkdami „Sostinės“ ir sumuštinių batonus bei „Vytauto“ mineralinį vandenį. Į populiariausių akcijos prekių dešimtuką taip pat patenka „Dvaro“ grietinė ir pienas, „Neptūno“ natūralus mineralinis vanduo, „Orbit“ kramtomoji guma, „Zewa“ popierinės nosinaitės, „Coca Cola“ gėrimas bei „Magija“ varškės sūreliai.


Iš viso akcijos „Gera kaina – geras darbas“ metu jau surinkta daugiau nei 275 tūkst. eurų paramos, kuri skiriama „Maisto banko“ logistikos ir infrastruktūros pajėgumų didinimui. Didžiausia Lietuvoje labdaros organizacija susiduria su reikiamos įrangos trūkumu, todėl parama maistu negali pasiekti visų šalies gyventojų kuriems jos reikia. Tokių gyventojų Lietuvoje yra apie 640 tūkst.


Už akcijos metu surinktas lėšas „Maisto bankas“ jau įsigijo 2 pramoninius šaldytuvus Šiaulių ir Panevėžio sandėliams, 10 šaldiklių šaldytiems produktams transportuoti, 72 termoizoliacines dėžes, 3 grindų valymo mašinas sandėlių švarai užtikrinti, 25 poras antbačių ir duomenų serverį. Sausio mėnesį organizaciją pasieks 3 nauji „Iveco“ automobiliai su šaldymo įranga.


„Tikrai malonu matyti, kad gyventojai taip noriai susitelkia bendram tikslui ir nelieka abejingi vargingiau gyvenančiųjų problemoms. Tai, kad iš „Maisto bankui“ būtinos įrangos sąrašo galime išbraukti vis daugiau punktų, neabejotinai yra šios akcijos sėkmės ir mūsų šalies gyventojų geranoriškumo įrodymas“, – sako „Maisto banko“ direktorė Deimantė Žebrauskaitė.


Akcija „Gera kaina – geras darbas“ prekybos tinklo „Iki“ parduotuvėse vyks iki lapkričio 19 d. Jos metu dalis produktų parduodami už specialią kainą, nuo kurios 1 euras skiriamas paramai „Maisto bankui“. Kiekvieną savaitę akcijoje dalyvauja vis kiti maisto produktai. Prie paramos savo lėšomis prisideda ir prekybos tinklas.


Prekybos tinklas „Iki“ yra didžiausias „Maisto banko“ rėmėjas, generuojantis maždaug 45 proc. maisto, kuris per „Maisto banką“ pasiekia skurdžiausiai gyvenančius Lietuvos žmones. Vidutiniškai per metus „Iki“ parduotuvės atiduoda 3600 tonų maisto produktų už beveik 6 mln. eurų.