„Iki“ didina apsukas: pradžiai – naujas plėtros etapas

2018-06-06
„Iki“ didina apsukas: pradžiai – naujas plėtros etapas

45G. Rog teigimu, „Iki“ turi labai aiškią verslo strategiją ir stiprią profesionalų komandą, kurie leis prekybos tinklui toliau užtikrintai judėti pirmyn, po to, kai nebeliko nežinios dėl planuoto dviejų tinklų susijungimo.

„Įjungėme aukštesnę pavarą ir šiuo metu esame susitelkę į tolimesnį savo pozicijų stiprinimą. Lietuvos mažmeninės prekybos rinkoje konkurencija yra išties didžiulė, dėl to siekiame labiau susikoncentruoti į savo stipriąsias puses ir užtikrinti kokybišką aptarnavimą Lietuvoje. Esame pasirengę tą daryti nuosekliai ir kiekvienam pirkėjui siūlyti tik kokybiškas prekes, paslaugas bei aptarnavimą“, – sako G. Rog.

Anot bendrovės generalinio direktoriaus, pagrindine prekybos tinklo stiprybe pirkėjai jau daug metų laiko platų ir kokybišką šviežių produktų asortimentą, kurį galima rasti kiekvienoje tinklo parduotuvėje. Dėl šios priežasties, pasak G. Rog, įmonės prioritetas ir toliau liks siekis išlaikyti aukštą kokybės ir aptarnavimo lygį prekybos tinklo parduotuvėse visoje šalyje.

„Džiaugiamės, kad mus vertina už kokybę, šviežumą ir asortimento platumą. Mes savo pirkėjams siūlome vieną didžiausių vaisių ir daržovių pasirinkimą, šviežios mėsos ir žuvies asortimentą. „Pagaminta IKI“ produkcija, kuri ypač išsiskiria šviežiai kepta duona, kulinarijos ir konditerijos gaminiais tapo pagalba skubantiems, bet tuo pačiu norintiems valgyti šviežią ir gurmanišką maistą. Visuomet taikome aukštus standartus, siekiame pasiūlyti naujovių ir matome, kad Lietuvos gyventojai tai tikrai vertina“, – sako G. Rog.

46G. Rog teigimu, pirkėjai į „Iki“ parduotuves užsuka dažniau, nes maisto produktus mėgsta įsigyti šviežius, todėl ir suvartoja juos greičiau. Būtent šviežiam maistui yra skiriamas didžiausias parduotuvių plotas.

Neatsitiktinai ir naujojoje parduotuvėje Pašilaičiuose yra įrengtas didelis vaisių bei daržovių skyrius. Čia taip pat suformuotos labai aiškios maisto, gėrimų ir ne maisto prekių zonos. Be to, visas parduotuvės prekių asortimentas išdėstytas pagal kiekvienos iš kategorijų svarbumą pirkėjų apsipirkimo kelyje. Pirkėjų patogumui daugiau erdvės palikta priešais kasas ir praėjimuose tarp lentynų.

Naujoji parduotuvė įsikūrusi adresu Gabijos g. 34 Vilniuje, jos plotas – 1,9 tūkst. kv. m. Šalia įrengta 68 vietų automobilių stovėjimo aikštelė. Parduotuvė įrengta A klasės ekonominio naudingumo pastate, tausojančiame šilumos ir elektros energiją. Naujojoje parduotuvėje įrengti taupūs ir ekologiški LED apšvietimo ir CO2 emisijas minimizuojantys maisto šaldymo sprendimai.

Parduotuvėje sukurtos 23 naujos darbo vietos. Kartu su išoriniais investuotojais bendrovė „Palink“ į naująją parduotuvę investavo 3 mln. eurų.

Prekybos tinklas IKI veiklą vykdo 25 metus. Jame dirba apie 6700 darbuotojų. Prekybos tinklui šiuo metu priklauso 233 IKI ir IKI Express parduotuvės visoje Lietuvoje.