„Iki“ nuo spalio kelia darbo užmokestį parduotuvių darbuotojams

2018-10-04

„Darbuotojai yra mūsų vertybė, todėl nuolat siekiame investuoti į jų gerovę, užtikrinti konkurencingą darbo atlygį. Stengiamės tam, kad darbuotojai norėtų pas mus dirbti, o jų darbas būtų tinkamai įvertintas. Dėl to svarbu neatsilikti nuo atlyginimų augimo tempo šalyje, kurti kuo geresnes darbo sąlygas, taikyti patrauklią darbuotojų motyvavimo sistemą. Tai nuolat ir darome“, – sako prekybos tinklo „Iki“ valdymo direktorė Lina Muižienė.

Anot L. Muižienės, prekybos tinklo parduotuvių darbuotojų užmokesčio fondas šiemet didinamas antrą kartą. Metų pradžioje jis didėjo daugiau nei 8 proc.

„Nuosekliai didiname ne tik parduotuvių darbuotojų darbo užmokestį, bet ir investuojame į jų darbo sąlygų gerinimą, darbo priemones, mokymus, kompetencijų ugdymą. Visa tai leidžia ne tik kurti patrauklias darbo vietas, bet ir gerinti klientų aptarnavimo sritį. Dėl to ypač didelį dėmesį skiriame pardavėjams-kasininkams – mokome šiuos darbuotojus, kaip elgtis stresinėse situacijose, kaip jų išvengti, giliname jų žinias pirkėjų aptarnavimo srityje. Šį dėmesį darbuotojams neabejotinai pajunta ir parduotuvių lankytojai“, – sako L. Muižienė.

Prekybos tinklo valdymo direktorė pripažįsta, kad ypatingai didmiesčiuose yra susiduriama su parduotuvių darbuotojų trūkumu, todėl tinkamo atlygio, darbo sąlygų užtikrinimas ir nuolatinis gerinimas yra būtina sąlyga, siekiant būti patraukliu darbdaviu.

„Savo darbuotojams siekiame pasiūlyti ne tik konkurencingą atlyginimą, bet ir karjeros galimybes. Turime daugybę pavyzdžių, kai nuo kasininko ar salės darbuotojo darbo pradėję kolegos užkopė iki vadovaujančių pozicijų ir sėkmingai jose save realizuoja. Tie, kurie domisi, stengiasi mūsų prekybos tinkle karjeros laipteliais gali kopti tikrai greitai“, – sako L. Muižienė.

L. Muižienės teigimu, 26 metų veiklos sukaktį spalį švenčiančio prekybos tinklo „Iki“ artimiausio laikotarpio tikslai yra toliau stiprinti svarbiausius savo prekės ženklo aspektus akcentuojant geriausią kainos ir kokybės santykį bei maisto produktų šviežumą. Kartu siekiama, kad tinklo pozicijų stiprėjimas atsilieptų ir darbuotojų gaunamam užmokesčiui, jų pasitenkinimui darbu.