Naujienos

2020 01 27

„Iki“ plečia elektroninės prekybos geografiją

Nuo š. m. sausio 27 d. per maisto pristatymo programėlę „LastMile“ produktus iš prekybos tinklo „Iki“ asortimento galės užsisakyti daugiau Vilniaus ir Kauno miestų gyventojų. Paslauga taip pat plečiama ir Vilniaus bei Kauno rajonuose. 

Šiuo metu produktus per „LastMile“ programėlę užsisakyti gali tik Vilniaus ir Kauno gyventojai. Nuo šiandien jos kurjeriai pradės lankytis Vilniaus Belmonto, Rasų, Pavilnio, Santariškių, Verkių, Naujosios Vilnios, Kirtimų, Užusienio, Grigiškių, Valakupių bei Trakų Vokės rajonuose, o Kaune veikla geografiškai išsiplės į Kleboniškio, Panemunės ir Palemono rajonus.

 

Taip pat programėle užsisakyti maisto produktus galės Vilniaus rajono Riešės, Didžiosios ir Mažosios Riešės gyventojai, Kauno rajone – Akademijos seniūnijos bei Noreikiškių gyventojai.

 

2019 m. prekybą internetu pradėjęs prekybos tinklas „Iki“ šiuo metu jau turi daugiau kaip 25 tūkst. užsiregistravusių vartotojų.

 

„Matome, kad maisto produktų ir kasdienio vartojimo prekių poreikis užsisakant juos internetu yra didžiulis. Kiekvieną mėnesį pirkėjų, besinaudojančių „LastMile“ programėle, skaičius ir pardavimų apyvarta auga dvigubai, tad šis plėtros etapas padės pasiekti dar daugiau pirkėjų. Jau vasarį dar labiau plėsimės Vilniaus ir Kauno rajonuose, o antrąjį šių metų ketvirtį – į kitus didžiuosius Lietuvos miestus“, - sako Indrė Baltrušaitienė, prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė.

 

Nutarusi žengti į elektroninės prekybos rinką „Iki“ pasirinko bendradarbiavimą su maisto pristatymo į namus startuoliu „LastMile“. Šios paslaugos privalumas – galimybė pristatyti prekes į namus greitai, užsakymo paruošimas ir pristatymas trunka iki 2 val. 

 

„Matome, jog mūsų pasirinkimas orientuotis į greitį buvo teisingas, nes pirkinių krepšeliuose dominuoja švieži ir greitai gendantys gaminiai. Populiariausios užsakomos prekės – švieži vaisiai ir daržovės, mėsos, pieno produktai, taip pat įvairūs gėrimai. Tai rodo, kad įvyko psichologinis lūžis ir pirkėjui nereikia savomis akimis pamatyti daržovių ar mėsos produktų kuriuos perka, jie pasitiki tiekėju. Tai reiškia, kad į prekybos internetu rinką atėjome pačiu laiku, juolab, kad viena mūsų stiprybių – platus šviežio ir kokybiško maisto asortimentas“, – sako I. Baltrušaitienė.

 

Šiais metais „Iki“ planuoja plėsti elektroninę prekybą į Klaipėdą, Šiaulius, Panevėžį.