Naujienos

Ką šią vasarą parduotuvėse pirkome pigiau?

Ne paslaptis, kad gyventojai dažniau pastebi brangstančius produktus, bet faktas, kad dalį prekių šią vasarą parduotuvėse buvo galima įsigyti pigiau nei prieš metus – nėra plačiai žinomas. Pati tendencija neturėtų stebinti, ypač, kai pastaruoju metu vis dažniau pasigirsta kalbų apie supanašėjusias Lietuvos ir Vakarų Europos šalių maisto produktų kainas. Prekybininkų skaičiavimais, kai kurie produktai populiariausių pieno, mėsos ir žuvies prekių kategorijose šią vasarą pigo dešimtadaliu ir daugiau.

Siūlė daugiau akcijų ir nuolaidų


Anot prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovės B. Čaikauskaitės, dešimtadaliu pigiau šią vasarą buvo galima įsigyti kai kurių prekės ženklų pieno, grietinės, varškės ir desertinių jogurtų. Kiek mažiau pigo kefyras ir įvairių rūšių jogurtai.
„Pigiau šią vasarą buvo galima įsigyti ne tik kai kurių pieno produktų, bet ir mėsos bei žuvies – daugeliu atvejų dėl dažniau ir plačiau taikomų akcijų bei siūlomų nuolaidų. Be to, akcijos mėsai bei žuviai šią vasarą buvo ir gausesnės, ir didesnės. Pirkėjams gebame pasiūlyti tikrai konkurencingas pardavimo kainas, nors daugeliu atvejų produkcijos įsigijimo iš tiekėjų kaštai, lyginant su praėjusiais metais, arba nekito arba šiek tiek augo“, – sako B. Čaikauskaitė.


Ieško galimybių mažinti kainas


Prekybos tinklo atstovės teigimu, daugiausiai akcijų ir nuolaidų mėsos ir žuvies kategorijose taikoma populiariausiai produkcijai. Iš žuvies tai – lašiša, skumbrė, silkės gaminiai ir tokie pusgaminiai kaip žuvies piršteliai. Pasinaudojus specialiais pasiūlymais, iš mėsos gaminių pigiau įsigyti dažniausiai galima kiaulienos nugarinės, sprandinės, mentės ir kumpio vakuume, taip pat vištienos filė, ketvirčių, broilerių ar blauzdelių.
„Pirkėjai tikrai noriai naudojasi specialiais pasiūlymais ir perka produktus su akcijomis, pasinaudoja lojalumo kortelių suteikiamomis nuolaidomis. Būdų pasiūlyti savo pirkėjams patrauklią maisto produktų kainą, ieškome nuolat. Būdami vieni iš mažmeninės prekybos rinkos lyderių, žinome, kad kaina yra vienas svarbiausių kriterijų, lemiančių pirkėjų pasirinkimą“, – pažymi B. Čaikauskaitė.
„Iki“ komunikacijos vadovės teigimu, tam tikrą įtaką pieno, mėsos ir žuvies produktų kainoms parduotuvių lentynose turi gamintojų ir tiekėjų siūlomos kainos, todėl daugeliu atveju tam tikrų žaliavų pigimas ar brangimas atsispindi ir galutinėje kainoje vartotojui.